הלוואות בערבות המדינה

הלוואות בערבות המדינה

מימון לפתיחת עסק? אתם צריכים ביטחונות

אם אתם רוצים לפתוח עסק חדש ואחרי חישובים רבים הגעתם למסקנה שלהתחיל לתפעל את העסק אתם צריכים 200 אלף שקלים, אתם כבר בעניינים. עם זאת, השלב הקשה עוד לפניכם כי אחרי שהכנתם תכנית עסקית מפורטת שאומרת כמה מימון תצטרכו לקבל, אתם צריכים לגייס אותו באופן מעשי. כדי לממן את העסק שלכם אתם צריכים ביטחונות שיעידו על כך שיש לכם את היכולות להחזיר את הסכום. אם אין ביטחונות מספקים, הלוואות בערבות המדינה יכולות לפתור את הבעיה.

המדינה כאן בשבילכם בכמה תנאים

הלוואות בערבות המדינה יכולות לעזור לעסקים להתחיל למרות שאין להם ביטחונות גדולים. עם זאת, לא כל עסק יוכל לקבל הלוואות בערבות המדינה כיוון שיש כמה תנאים. התנאים הראשונים מפורסמים באתר של משרד האוצר והקרן להלוואות בערבות המדינה ואתם יכולים להתרשם מהם, כך שבגדול מה שהם מבקשים זה שלא יהיו לכם חובות כלשהם לרשויות המדינה ולמעשה לאף אחד. למרות שזה נשמע סעיף די פשוט, עדיין יש צורך להציג את התכנית העסקית ולעבור ועדה שתבחן את מה שאתם מבקשים.

גם אם אתם זכאים לא בטוח שתקבלו

שימו לב שהמדינה שרוצה לעזור לכם והבנק רוצה לעזור לכם אך אף אחד לא רוצה לסכן את הכסף שלו ממש כמוכם. זו הסיבה שהבנקים שנותנים לכם סופו של דבר את ההלוואה בערבות המדינה, יתנו לכם אותה רק אחרי שתעברו ועדה מתאימה שתבחן מי אתם ומה הכוונות שלכם בפתיחת העסק. את המשימה הזו יבצע מתאם מיוחד שמגשר בין הכסף שמגיע מהבנק לביטחונות שהמדינה מציגה, שיהיו בגובה 85 אחוזים מהביטחונות הכלליים להלוואה, ורק לאחר מכן תוכלו לדעת האם אישרו לכם את הבקשה או לא.