תמ"א 38

יש לא מעט סכנות שתמ"א 38 יכולה להביא לביתכם. בנייה לא נכונה, קריסה של חניות ועבודה לא בטיחותית באתר הבנייה, כל אלו יכולים לשנות לגמרי את החוויה שלכם ולהפוך אותה לסיוט. הנה כמה מהמקרים שממש לא נדירים בפרויקטים של תמ"א 38.

בנייה לא מקצועית

יכול להיות שבהדמיה שיציג לכם היזם של פרויקט תמ"א 38, הכול ייראה מושלם. בניין חדש לחלוטין שנראה ממש כמו בחלומות שלכם עומד לפניכם בתמונה ענקית שתגרום לכם לרצות להתחיל את התהליך מיד אחרי. עם זאת, הבנייה יכולה להיות בפועל מאוד לא מקצועית ולמעשה זה כולל את הכול מהכול, מהחנייה וחומרי הגלם הראשיים שבמבנה ועד החיפויים והעיצובים הדקורטיביים במבנה. כך למעשה מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור יזם אמין ומנוסה ולוודא את סעיפי החוזה היטב בתום הבנייה.

עיכוב בזמני הבנייה

אם מדובר בתהליך של פינוי בנוי במסגרת תמ"א 38 ב' המצב שלכם עוד בסדר, כי אתם נשארים בדירה השכורה שהיזם עצמו מממן. עם זאת, אם מדובר בתמ"א 38 א' שבה משפצים מבנה קיים בעוד הדיירים עדיין גרים בו, כל עיכוב יכול להעלות עוד יותר את העצבים של הדיירים ובעיקר אלו שסירבו בהתחלה והיו מיעוט. עיכוב בזמן הבנייה יהיה הרבה יותר מר אם מדובר ביזם בעייתי שלא עומד בפיצויים או שאלו בכלל לא נחתמו בחוזה בצורה ברורה.

קבלן שפשט את הרגל

המקרה הכי גרוע שיכול לקרות בתמ"א 38 הוא שהקבלן יפשוט את הרגל. זה יכול לקרות לכל חברה אך כשזה קורה בנושא של נדל"ן, בעיקר לאוכלוסיות שעוברות את הפרויקט של תמ"א 38 שהן אוכלוסיות מהמעמד הבינוני והנמוך יותר, זה מצער מאוד. הדיירים יכולים לאבד את כל הרכוש שלהם ולמעשה את הדירה שלהם ששווה מאות אלפי שקלים.

סקר סיכונים

סקר סיכונים הוא הליך שבמסגרתו מזוהים ומוערכים סיכונים במבנה והוא מהווה מרכיב עיקרי בתכניות בטיחות והכנה לחירום. במסגרת סקר הסיכונים, אנשי מקצוע יעריכו את הסיכונים במבנה לאור התשתיות בו ונקודות התורפה הבולטות שלו, כמו כן, יגדירו אופן התנהלות לצמצום הסיכון.

מה מטרת סקר הסיכונים?

סקר הסיכונים נועד להוות שלב משמעותי וחשוב בהליך ההכנה לחירום של גוף היושב במבנה מסוים. תכנית בטיחותית היא מרכיב קריטי בהכנה למצבי חירום שונים שכן היא מגדירה את נקודות התורפה של המבנה ודרכי ההתמודדות איתם בצורה מפורטת. סקר הסיכונים מתייחס למגוון המרכיבים הרלוונטיים להיערכות לסיכון, ביניהם תשתיות המבנה (חשמל, מים), עבודה עם כלים מסוכנים בתוך המבנה, התמודדות עם אש במבנה, עבודה בגובה, עבודה עם חומרים מסוכנים ועוד.

כיצד עורכים סקר סיכונים?

כאמור, מטרת סקר הסיכונים היא למזער את הסיכונים במבנה ובמידה  והם מתרחשים בכל זאת, להגדיר את אופן ההתמודדות עמם. השלב הראשון בסקר הסיכונים הוא לזהות את הסיכונים הטמונים במבנה לאור השימוש בו ולאור התנאים הקיימים בו. זיהוי הסיכונים, כאשר מתבצע על ידי איש מקצוע, הוא שלב חשוב וקריטי שכן לאורם ינוהל כלל סקר הסיכונים. השלב הבא הוא הגדרת דרכי התמודדות ואמצעים למניעה ומזעור הסיכונים שהוערכו.

מי עורך סקר סיכונים?

סקר סיכונים יכול להיערך על ידי אחראי מטעם חברת בנייה או מטעם המבנה אותו סוקרים, שמוגדר כאחראי בטיחות, אך ישנם כיום חברות אשר מתמחות בעריכת סקרי סיכונים עבור מבנים, חברות ומפעלים ועושות כן בצורה המקצועית ביותר, תוך היצמדות לתקנים המוגדרים על פי חוק ועל פי שירותי הכבאות וההצלה. כאמור לעיל, ישנה חשיבות רבה לעריכת סקר הסיכונים בצורה איכותית ומקיפה שכן הוא גורם הכנה לחירום.

מענה טלפוני לעסקים

•    מחפש איפה לחסוך כסף? כיצד לייעל את העסק?
•    רוצה להיות פנוי יותר לענייניך ועם זאת לא לאבד שליטה על העסק?
•    מחפש שירות מענה טלפוני שחוסך לך הרבה כסף?

כל אחד היה שמח לחסוך כסף לעסק שלו בלי הרבה מאמץ מיוחד או שינוי משמעותי בניהול העסק שכבר עובד ופועל. כאן נכנסים לתמונה שירות מענה טלפוני אנושי. שירות זה שעליו אנו ממליצים מתאים לכל סוגי העסקים הקיימים, בלי יוצא מן הכלל. מענה אנושי ישאיר את העסק שלך פעיל ורלוונטי בכל שעות היממה אם רק תרצה בכך וגם יפנה לך זמן לנהל את העסק בפועל.

מענה טלפוני לעסקים

שירות מענה טלפוני לעסקים מתאים לכל עסק. מקטן ועד גדול. מענה טלפוני לעסקים הינו שירות אשר חוסך את שירותי המזכירות של העסק שלך ויותר מזה – גם יכול לפעול, אם רק תרצה בכך, גם מחוץ לשעות העבודה המוגדרות שלך ואפילו 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. המוקד הטלפוני מתופעל מרחוק ומתמקצע בהרבה תחומים שונים ומגוונים. הנציגים שעונים לשיחות הינם מקצועיים ונבחרים בקפידה רבה. יש גם נציגים שדוברים שפות שונות על מנת שעסקיך יוכלו לפעול גם במדינות שונות אם רק תחפוץ בכך.

למי שירות מענה טלפוני מתאים?

שירות מענה טלפוני מתאים לכל בעל עסק שרוצה להיות זמין ללקוחותיו בכל רגע נתון או בכל שעה שתגדיר. כמו כן השירות שלנו מתאים למי שרוצה לחסוך אלפי שקלים לעסק שלו. בכך שאתה שוכר את שירותי מענה טלפוני לעסקים אתה יכול לחסוך בהוצאות של מזכירה לעסק שלך ולעיתים גם שכירות על מבנה מיוחד שהשכרת במיוחד בשביל מזכירות לעסק שלך. אתה גם חוסך את הזמן היקר שלך בכך שאתה לא צריך לחזור לשיחות שלא נענו או הודעות – אנו מקבלים את כל השיחות במענה אנושי עבורך. ואל תדאג – אם יהיה משהו חשוב עבורך, תקבל את המידע בזמן אמת ולא ביום שאחרי בהודעה קולית לא ברורה.

מי עובד עם שירותים מסוג זה?

הראשונים שהחלו לעבוד בשיטה זו הן החברות הגדולות בתחומי ההייטק, הבניין, חברות הנדסה, עיריות שונות, עמותות שונות ומגוונות ועוד ועוד. ישנם גם לקוחות המוגדרים בינוניים ולקוחות של עסקים קטנים שחוסכים לעצמם הרבה מאוד כסף וכח אדם בכך שהם משתמשים בשירות מענה טלפוני חכם ומתקדם, הומתאם באופן ספציפי לצרכי העסק.

הצוותים שמספקים שירות טלפוני (או מכירה)

הצוות שעונים בפועל, עוברים הכשרה מלאה בתחום מענה טלפוני לעסקים, הן ברמת השירות והן ברמת המכירות. הם מקבלים אלפי שיחות בחודש ממגוון חברות שונות ולכן הם גם יודעים ומבינים בהרבה מאוד תחומים שונים. הצוותים עוברים בד"כ ריענון מדי תקופה כדי להשאר הכי מעודכנים. יש גם נציגים שדוברים שפות שונות על מנת שתול להנגיש את השירות גם ללקוחות מעבר לים אשר לא דוברים את השפה העברית. גם מבחינת שעות העבודה הנציגים הטלפוניים גמישים ועובדים במשמרות מסביב לשעון כך שאם רק תחפוץ בכך תמיד יהיה מענה ללקוחותיך.