קורס gmat ללימודי MBA

איך מתקבלים ללימודי MBA?

כדי להתקבל ללימודי MBA, תואר שני במנהל עסקים, במוסדות הלימוד האקדמיים בארץ או בחוץ לארץ יש לגשת למבחן gmat. בארץ על סטודנט שסיים בממוצע של 80 את לימודי התואר הראשון במנהל עסקים במוסד מוכר, לעבור את מבחן ה-gmat ולהוציא ציון 40 בחלק הכמותי.
למידע נוסף על קורס GMAT לחץ כאן.

ברוב המוסדות האקדמיים נדרש ציון ממוצע מעל 85 בתואר שני בכלכלה, מדעים והנדסה ממוסד מוכר כדי לקבל פטור ממבחן gmat. גם תארים של דוקטור ודוקטור לרפואה פטורים ממבחן gmat. מבחן מאתגר זה נעשה באנגלית גם אם ישנם מוסדות אקדמיים בארץ הדורשים לבצע רק את החלק הכמותי שלו. רוב הסטודנטים החושקים להשתלב במקצועות עסקיים בהיי-טק, בפיננסים, ייעוץ ושיווק, מסחר, חשבונאות ועוד במגזר הציבורי או הפרטי ולהגיע לתפקידים בכירים עם משכורת גבוהה, נאלצים ללמוד למבחן gmat בעודם עובדים או לקראת סיום התואר הראשון. מסיבה זו, קורס gmat יעזור לסטודנטים לעבור את מבחן gmat ביתר קלות ובציון גבוה כדי להתקבל למוסדות הלימוד האקדמיים בארץ ובחו"ל.

תנאי קבלה ל-MBA

קורס gmat מכשיר את הסטודנטים גם ללימודי התואר השני במנהל עסקים מכיוון שמחקרים גילו שהצלחה במבחן מביאה גם להצלחה בלימודים ולציונים גבוהים. בנוסף, לא מעט אוניברסיטאות מארה"ב ומאירופה רוצים שישראלים ילמדו אצלם לתואר MBA וכדי לעבור את תנאי הקבלה שם ברור שיש לקבל ציון גבוה מבחן gmat. לפיכך, קורס gmat יקדם את הסטודנט לקראת לימודי התואר השני בארץ ובחוץ לארץ. לסיכום, אין לזלזל במבחן ה-gmat, זה אינו מבחן פסיכומטרי רגיל שמתנהל בשפה האנגלית. המבחן עוסק ביכולות ניהוליות, דקדוק באנגלית ובחוקים מתמטיים ברמת קושי המותאמת לסטודנט בבחינה הממוחשבת, אך בהחלט לא קלה ולכך יש להתכונן.