קורס GMAT – הדרך לעולם העסקים

קורס GMAT יכול לעזור לכם להבין שהשד לא נורא כל כך, וגם מבחן מורכב כמו GMAT יכול לעבור בהצלחה. השאלה היא איך לבחור את הקורס הטוב ביותר, וזה בדיוק הזמן להבין מה הפרמטרים החשובים. קורס שמתאים לכם במאה אחוזים יהיה הקורס הטוב ביותר ולכן יש להתחשב בכולם.

עד כמה הקורס רחוק מהבית?

יכול להיות שדווקא את אחד השיקולים הכי חשובים לא תיקחו כשיקול מעמיק והגיע הזמן שתתייחסו אליו בהתאם. יש לא מעט קורסים שונים שתוכלו לעבור במטרה להיות כמה שיותר מוכנים למבחן GMAT, אך בסופו של דבר כל היתרונות שלו ירדו לטמיון אם תצטרכו לנסוע שעה שלמה כדי להגיע אליו. יכול להיות שהקורס קרוב מבחינה גיאוגרפית אך זה לא משנה אם הדרך אליו רוויה בפקקים ואין אליו תחבורה ציבורית ראויה. קורס GMAT שנוח להגיע אליו יהיה יתרון משמעותי ואך הכרחי.

באלו שעות אפשר לעבור את הקורס?

האם הקורס עובר בערב או בבוקר? מה היכולת שלכם להגמיש את השעות במידת הצורך? יש קורסי GMAT שיאפשרו לכם ללמוד במתכונת בוקר ובמתכונת ערב ויש קורסים שיאפשרו גמישות מלאה בין השעות, כאשר זה יהיה רלוונטי ביותר כאשר תפספסו שיעור ולבטח במשך שלושה חודשים זה יקרה לפחות פעם אחת. יש אנשים שאפקטיביים יותר דווקא בשעות הלילה ולכן חשוב מאוד שתחליטו איזה טיפוסים אתם.

כמה תלמידים יהיו בכיתה?

זהו עוד אחד מהפרמטרים החשובים ביותר לבחירת קורס GMAT. לצד קורס GMAT שיש בו 25 תלמידים בכיתה, יש קורסים שעוברים במתכונת של 10 תלמידים ולא יותר, כאשר ברגע שתלמיד אחד נוסף נרשם כבר פותחים כיתה חדשה. כך למעשה אתם מקבלים חניכה הרבה יותר אישית שתהיה אחד המתכונים החשובים להצלחה.