מה הקשר בין עורך דין ליטיגציה מסחרית לבין דיני חוזים?

עורך דין ליטיגציה מסחרית מנוסה בייצוג וליווי סוגים שונים של הליכים משפטיים. בין היתר, אחד התחומים העיקריים שבו על עורך דין ליטיגציה מסחרית לספק סל שירותים רחב הוא סוגיות משפטיות של דיני חוזים. בגלל החשיבות של דיני חוזים במשפט המודרני, התייעצות עם עורך דין ליטיגציה מסחרית יכולה להיות רלוונטית גם עבור תאגידים וחברות וגם לאנשים פרטיים.

לשם השוואה, עוד שירותים שניתנים על ידי עורך דין ליטיגציה מסחרית כוללים בתוכם התמחות בבנקאות, הגבלים עסקיים, דיני ניירות ערך וכן הלאה. בכל אחד מהתחומים האלה, הציפייה היא לבחור עורך דין ליטיגציה מסחרית מיומן שיש לו את היכולת ואת הניסיון לעמוד בפני בית המשפט ולשכנע אותו. כמו כן, אפשר לתאם מלכתחילה שירות של עורך דין ליטיגציה מסחרית שכולל גם אפשרות לליווי בתהליכי בוררות, גישור או ערעור.

עורך דין ליטיגציה מסחרית לפתרון סכסוך משפטי

סכסוך משפטי יכול להתנהל תחת ערכאות שונות של בית המשפט. אם רוצים להגיע אל בית המשפט ברמת מוכנות גבוהה ולוודא שהשופט יקבל תשובות משכנעות לכל טענה שעולה מצד התביעה או ההגנה, כדאי לעשות את זה עם עורך דין ליטיגציה מסחרית.

מצד שני, כמובן שהשירות של עורך דין ליטיגציה מסחרית לא בהכרח רלוונטי עבור דיני משפט מסוימים. בצד של הלקוחות, הדבר החשוב הוא להכין את שיעורי הבית כדי להבין מתי עורך דין ליטיגציה מסחרית הוא איש המקצוע הנכון בזמן הנכון – ומתי צריך לחפש עורך דין אחר.

בסופו של דבר, עורך דין ליטיגציה מסחרית בקיא בסדרי הדין האזרחיים והמנהלתיים ולכן מעורבותו נדרשת. אם לא בטוחים, אפשר לתאם פגישת היכרות ורק אז לקבל החלטה.