למה לקחת הלוואה בערבות מדינה?

המדינה מסכימה לתת ערבות להלוואות מסוימות כאשר היא חושבת שיש להן פוטנציאל לפתח את המשק. האינטרס של המדינה הוא ליצור משק חזק שבו יש המון בעלי עסקים, אך גם מקבלי ההחלטות ברשויות השונות יודעים שיש צורך במימון על מנת להשיג את המטרה הזו. כתוצאה מכך, המדינה מסכימה בחלק מהמקרים להתערב ולערוב בעצמה לבעלי עסקים. אם בעלי עסקים אכן מקבלים את ערבות המדינה, המשמעות היא הלוואות בתנאים נוחים במיוחד.

הלוואה בערבות מדינה בדרך כלל משתלמת הרבה יותר בהשוואה לכל הלוואה אחרת. את ההלוואה הזו אמנם אפשר לקבל רק בחלק מהתחומים ובתמורה להצגת תכנית עסקית מפורטת וברורה, אך המאמץ שווה את ההשקעה. בנוסף, הלוואה בערבות מדינה גם מאפשרת לבעלי עסקים להתפתח ולהרחיב את היקף הפעילות שלהם כמעט בלי סיכון.

מי נותן הלוואה בערבות מדינה?

הלוואה בערבות מדינה ניתנת על ידי גופים ובנקים מסוימים בלבד. מבחינת בעלי עסקים שרוצים לקבל את ההלוואה בתנאים נוחים וליהנות מהיתרונות שלה, מה שכדאי לעשות הוא לבחון לעומק את ההבדלים בין מסלולי הפירעון וכמובן גם תנאי הסף. בכל מקרה, החדשות הטובות הן שאפשר לבדוק זכאות עבור הלוואה בערבות מדינה גם בלי להתחייב.

הלוואה בערבות מדינה גם ניתנת על ידי גופים שעומדים בקריטריונים מסוימים. רוב בעלי העסקים בודקים למשל האם הם יכולים לקבל את ההלוואה, אך הם לא לוקחים בחשבון שגם הגוף המלווה נדרש לעמוד בסטנדרטים שקובעת המדינה. כתוצאה מכך, הרבה בעלי עסקים לא בודקים את הנתונים הרלוונטיים ולא מנצלים את הזכויות שהמדינה שומרת עבורם.

לסיכום, הלוואה בערבות מדינה היא בעלת יתרונות רבים שאותם כדאי לנצל. מבחינת בעלי עסקים, זו דרך מעולה את ההחזר.