טיפים להכנת מצגת משקיעים

המצגת שאותה מראים למשקיעים יכולה להשפיע בצורה דרמטית על סיכויי ההצלחה של גיוס כספים. אם רוצים לגייס כספים ממשקיעים, חשוב להשאיר עליהם רושם ראשוני חיובי וללכוד את תשומת הלב שלהם באופן מיידי. הדרך ללכוד את תשומת הלב של המשקיעים ולייחד את המסר היא להכין מצגת בצורה נכונה. עם זאת, הפקת מצגת משקיעים מן הסוג הזה היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב.

הטיפ החשוב ביותר עבור הכנת מצגת משקיעים הוא להתאים את התוצר לקהל היעד. אם רוצים שהמשקיעים יבינו את המסר שיש במצגת, צריך להבליט אותו בשקופית הראשונה ולחזור עליו בשקופיות הביניים עד לשקופית הסיום. בין לבין, חשוב לוודא שהמסר מועבר לקהל היעד באופן שעולה בקנה אחד עם תפיסת העולם שלהם.

איך מחדדים את המסר במהלך מצגת משקיעים?

המסר שעובר במהלך מצגת משקיעים יכול להביא לידי ביטוי את החזון של החברה, העסק או הארגון. אם רוצים לדאוג שהמסר יגיע לנמען הרלוונטי, צריך לחדד אותו עד כמה שאפשר. הדרך לחדד את המסר היא להשתמש גם בכלים טכניים שיש בתוך תוכנות להכנת מצגות וגם בכלים יצירתיים יותר.

כך למשל אפשר לחדד את המסר של מצגת משקיעים באמצעות צבעים, גרפים, אלמנטים של וידאו, תמונות, גיפים וכן הלאה. במקביל, צריך להשתמש במכשיר הנכון על מנת להעביר את המצגת ולדאוג שלא יהיו תקלות טכניות. כמו כן, זה קריטי שהמצגת לא תהיה ארוכה יותר מכ-20 דקות ולמעשה עדיף שהיא תהיה כמה שיותר קצרה.

לסיכום, הכנת מצגת משקיעים נראית כמו משימה מורכבת – בגלל שכרוך בה הרבה לחץ. אם רוצים ליהנות מיתרונות המצגת, צריך להחליט איזה מסר היא אמורה להעביר ולהתאים אותו למשקיעים ולקהל היעד.