השוואה בין כיתה לבין מורה פרטי לgmat

הכנה למבחן GMAT אפשר לבצע בכמה דרכים שונות. באופן עקרוני, ההבדל הוא בין הכנה עצמאית לבד ובאמצעות המחשב, הכנה בכיתה ויחד עם עוד תלמידים והכנה שמתבצעת מול מורה פרטי. בכל אחד מהמקרים האלה, יש יתרונות וחסרונות שאותם צריך לקחת בחשבון. אם לוקחים בחשבון את היתרונות והחסרונות הרלוונטיים, מגבשים דעה מנומקת לגבי היכולת של מורה פרטי לgmat לתת מענה לצרכים של התלמידים שלו.

בראש ובראשונה, היתרון של מורה פרטי לgmat בא לידי ביטוי ביחס אישי. את היחס האישי שמעניק המורה הפרטי אי אפשר לקבל באף כיתה ובטח שלא בצורה של לימודים עצמאיים. יתרה על כך, היחס האישי הוא גם נקודת החוזק של מורה פרטי לgmat והסיבה לכך שהוא גובה יותר כסף פר שיעור.

במילים אחרות, החיסרון של מורה פרטי לgmat קשור גם הוא ליחס האישי – והוא המחיר הגבוה. ברוב המקרים, לימודים עם מורה פרטי יעלו יותר מאשר לימודים בכיתה והרבה יותר מאשר לימודים בצורה עצמאית.

האם משתלם לשכור מורה פרטי לgmat?

השאלה היא האם ההשקעה במסלול של מורה פרטי לgmat אכן משתלמת. אם רוצים לבחון אותה, צריך לבדוק מה הסיכוי לקבל ציון גבוה כאשר לומדים למבחן עם מורה פרטי – לעומת מה הסיכוי לקבל את הציון המבוקש כאשר לומדים למבחן בכיתה. לחילופין, אפשר גם לנסות להתרשם מסיכויי ההצלחה במבחן כאשר לומדים אליו בצורה עצמאית ועם חומרי לימוד שנמכרים בחנויות או נמצאים באתרי האינטרנט.

החדשות הרעות הן שאי אפשר לקבוע בצורה חד משמעית מה יותר משתלם. החדשות הטובות הן שברוב המקרים, מורה פרטי לgmat יעניק לכל תלמיד את היחס האישי שמגיע לו כדי לקבל ציון אופטימאלי.