הלוואות חוץ בנקאיות

אם יצא לכם לקבל כל מיני אסמסים על הלוואות חוץ בנקאיות במהירות הבזק עוד היום לחשבון הבנק שלכם, אל תמהרו לקפוץ על המציאה. אף אחד לא מחלק לכם כסף בחינם ובסופו של דבר תצטרכו להחזיר את הכול, כולל ריבית שלא תמיד תהיה נוחה. הנה כמה אפשרויות נוחות יותר להלוואות חוץ בנקאיות.

הלוואה מקרן הפנסיה

אחת האפשרויות הכי טובות שיש היא להלוות מהכסף שלכם. אתם יכולים להלוות את הכסף שחסכתם את עכשיו בפנסיה וכך לא תצטרכו למשוך את כספי הפנסיה מה שיעלה לכם לא מעט בגלל המיסוי הגבוה. הפנסיה אמנם אמורה לשרת אותנו בגיל מאוחר יותר ולכן המדינה הציבה מסים גבוהים מאוד על משיכת הכספים, אך אתם עדיין יכולים לקבל הלוואה בתנאים נוחים במיוחד, הרי אין נוח ובטוח יותר מלווה שמלווה את הכסף ממנו בעצמו. בכל מקרה אפשר לבקש מחברת הפנסיה סכומים גבוהים יותר ממה שחסכתם הרי זהו גוף חזק ומבוסס.

הלוואה מקרן ההשתלמות

גם מקרן ההשתלמות שלכם תוכלו לקבל הלוואות חוץ בנקאיות כאשר קרן ההשתלמות אינה יכולה להימשך טרם הזמן וזה גם לא כל כך משתלם בכל מקרה. הלוואות חוץ בנקאיות אלו הפכו להיות אטרקטיביות מאוד בשנים האחרונות והישראלים רואים בהן כמוצא נהדר למימון של עסקים ועניינים פרטיים.

יש אפשרות להלוואות חברתיות

אם אתם רוצים לקבל הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים נוחים ובבירוקרטיה קצרה ונוחה, אז למה שלא תלוו את הכסף שאתם צריכים דרך המחשב? כיום יש הלוואות חברתיות ומדובר בפלטפורמות נוחות במיוחד. הלוואות אלו ניתנות ממספר אנשים ברחבי הארץ אותם אתם בכלל לא מכירים והתנאים יהיו הרבה יותר נוחים כולל הריבית שתהיה נמוכה באופן משמעותי מכל הלוואה חוץ בנקאית אחרת שתוכלו לפגוש.