הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים

המטרה של הלוואה חוץ בנקאית היא לאפשר מימון במסלול שלא דורש את אישור הבנק שבו מתנהל חשבון הלקוח. מבחינת עסקים יש לכך משמעות גדולה, כי לעיתים קרובות מוטלות מגבלות על חשבון הבנק שמונעות נטילת הלוואות. מגבלות מן הסוג הזה פוגעות באיכות החיים של עסקים בדרגות שכר שונות, הן מונעות את היכולת להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות ולעיתים הן אף כרוכות בתשלומי עמלות גבוהים על חריגת יתר.

אחת הדרכים להתמודד עם הבעיה המתוארת לעיל היא לקבל הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים. כמו הלוואות חוץ בנקאיות אחרות, גם כאן המטרה היא לאפשר לעסקים לקבל מימון בהתראה קצרה ובלי התהליך הארוך והמסורבל של התנהלות מול הבנק. את רוב ההלוואות ניתן לקחת ללא צורך בהעמדת ערבים ובטחונות, בהליך אישור מהיר שמתבצע בטלפון ובתנאים מועדפים.

התנאים של הלוואות חוץ בנקאיות

באופן עקרוני, הריבית על הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים נוטה להיות גבוהה יותר מאשר הריבית של הלוואות מהבנק. הסיבה לכך היא שחברה חוץ בנקאית נוטלת על עצמה סיכון מסוים כאשר היא מעניקה הלוואה ללקוח שלא מעמיד ערבים ובטחונות. את הסיכון הזה היא מגלמת בריבית גבוהה, שאמורה לפצות אותה במסגרת ההחזר החודשי או ההחזר בתום התקופה. מצד שני, מכל שאר ההיבטים יש להלוואות חוץ בנקאים לעסקים יתרונות בולטים.

התנאים של הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים מותאמים לצרכי הלקוח מבחינת ריביות ותקופת החזר. יש מסלולי הלוואות גמישים במיוחד, אפשרויות למימון הוצאות ספציפיות כמו החלפת רכב ושיפוץ דירה ואופציה להתאמת ההלוואה לרמת השכר. כמו כן, הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים מתאפיינות בגמישות בכל הנוגע לפירעון מוקדם. יש מסלולים שבהם ניתן למחזר הלוואה ואפשרויות פירעון מוקדם ללא תשלום קנסות.