הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים

הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים יכולים להציל את העסק הקטן. לא מעט עסקים קטנים נסגרים כבר בחמש השנים הראשונות לפתיחה שלהם ואחרי הפסדים רבים, המצב של הבעלים הרבה יותר קשה ממה שהיה יכול לדמיין. זה הזמן ללמוד על ההלוואה שיכולה לעזור.

העסק הקטן צריך הלוואה

כל עסק קטן חייב לקבל הלוואה כדי להצליח לנשום בעולם העסקים. קשה מאוד לעסק להרים את האף ובוודאי כאשר יש לו עסקים אחרים שמתחרים בו שהם כבר מבוססים, כאשר הסטטיסטיקה מראה שרוב העסקים החדשים נסגרים אחרי חמש שנים ממועד פתיחתם. הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים אולי לא עושה קסמים והיא לא כוללת שום ליווי או ייעוץ עסקי, אך היא לכל הפחות מאפשרת לעסק הקטן לקבל את המימון שיהיה לו את הכלי להצלחה.

הלוואות לפתיחת העסק

הלוואות בערבות מדינה לעסקים קטנים לא חייבת להיות רק לעסק קטן אלא גם לעסק בינוני, כאשר ההגדרה הזו היא הגדרה של משרד האוצר. עסק קטן נחשב עסק שמגלגל בשנה עד 20 מיליון שקלין כאשר הכוונה היא למחזור העסקי שלו ולא לרווח. כמו כן, אפשר לקבל את ההלוואה הזו גם לפתיחת עסק ולא רק לעסק קטן שכבר קיים ומבצע פעולות עסקיות.

למה המדינה בכלל עוזרת?

למה שהמדינה תהיה ערבה להלוואה של עסק קטן? מה יוצא לה מזה? למעשה, המדינה מתוקף תפקידה רוצה לדאוג שהעסק יקבל את כל הכלים להצלחה כי זה טוב לשוק. עסק נוסף יוצר עוד מקומות עבודה וגורם לאבטלה נמוכה ומן הסתם מוסיף עוד מסים לקופה שלה. לכם היא רוצה לדאוג שהעסק יקבל את המימון שהוא צריך, כאשר התנאים בכל מקרה יהיו מחמירים במיוחד וידאגו שהכסף מגיע לעסקים עם תכנית עסקית טובה.