הלוואה לפתיחת עסק

הלוואה לפתיחת עסק אפשר להשיג בכמה דרכים. אפשר ללכת לבנק, תוכלו לפנות לחברות מימון חוץ בנקאיות ואפילו לפנות לקרובי המשפחה שלכם. מה יהיה כדאי לעשות? מה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות? יכול להיות שזה מבלבל אתכם מאוד אך המאמר הזה יסביר לכם האת כל הפרטים.

מה היתרונות בהלוואה מבני משפחה?

הלוואה לפתיחת עסק לא חייבת להגיע מגופי מימון כלשהם אלא מההורים שלכם, מאנשים יותר רחוקים ואולי אפילו מהאחים שלכם. אם הם יכולים לספק לכם את סכום הכסף שאתם צריכים ומעוניינים בהצלחתכם תקבלו ריבית נמוכה מאוד שלעתים אפילו תהיה כמעט אפסית. עם זאת צריך לזכור כי אם לא תחזירו את הסכום אתם יכולים לפגוע בקשרים המשפחתיים שלכם וההשלכות של דבר כזה יכולות להיות הרסניות לחייכם. זו הסיבה הראשית שאנשים רבים מתרחקים מהלוואות מסוג זה.

מה היתרונות של הלוואה מגוף כמו בנק?

הלוואה לפתיחת עסק יכולה להיות הלוואה בנקאית ולמרות שיש הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים הרבה יותר נוחים, לבנקים יש יתרון אחד גדול. הבנק מכיר אתכם, ואם אתם לקוחות טובים הוא יכול לסדר לכם תנאים הרבה יותר טובים. כמובן שהכול תלוי בכם, בדירוג האשראי שלכם, בהכנסות ובהון האישי הנוכחי שלכם. כדאי לקבל מהבנק הצעה ורק לאחר מכן להשוות את ההצעה שלו להצעות אחרות וכך תוכלו לקבל את הבחירה באובייקטיביות.

מה היתרונות של הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה לפתיחת עסק יכולה להגיע מגופים חוץ בנקאיים, כי יש גופים חזקים מאוד ועשירים שיכולים לספק לכם הלוואות אפילו בתנאים טובים יותר מהבנק. אתם יכולים להלוות מקרן הפנסיה שלכם, אתם יכולים אפילו להלוות מקרן ההשתלמות אם יש לכם שם הון מספק והכל בתנאים הרבה יותר טובים. הלוואות אלו בדרך כלל יהיו נוחות מאוד וגם חברות מימון יציעו לכם לא רק תנאים נוחים יותר אלא גם בירוקרטיה פשוטה יותר. עם זאת הריבית לא תמיד תהיה כל כך נמוכה ולכן יש לשקול היטב את כל הפרמטרים לפני שבוחרים.